Saturday 22 September 2012

dinner :D


assalamualaikum pembuka bicara *ceewwaahhh .

lama sudah tiada nampak ( oh bahasa apakah ini )

ok, not writing for such a long long long time.ehh yeke ?
sorry because as the next prime minister, ehh salah la !
as the chartered accountant to be (Aamiin) i am quite busy :P
and now it still be but then stealing some time from my 24 hours a day to write you this whatever entry

15 September 2012 
Majlis Penyampaian Anugerah Pelajar Cemerlang + Dinner untuk semua pelajar perakaunan.

and the good one is yeeaaa !! saya tersenarai sebagai salah seorang penerima anugerah .
so proud of myself but then this is only the beginning,
 me have to prepare myself for another more challenging part.
dan di sini saya bukanlah nak menunjuk atau riak, cuma saya ingin berkongsi kegembiraan dengan sesiapa yang TERbaca ini secara tak sengaja.

Majlis malam tu memang meriah.
kawan-kawan bukan main melaram.
termasuk saya juga :P( errr..agaknya lah )
maklum lah, majlis kat hotel, sapa xnak cantik :)
tapi malam tu, saya biasa-biasa je .

to be honest, sebenarnya saya tak nak mekap LANSUNG .
i'm avoiding myself from it.
tapi..tapi...tapi...
one of my dear friend force me.
dia cakap, " all of us nak mekap, awak pun mesti ! "
and trying so hard by giving silly excuse tapi at last terpaksa jugak coz nnt kecik hati pulak :P hihi

ok saya dengan rela serahkan muka saya pada ika and saya pun tak tahu apa dia tepek
tapi satu saya mintak, saya nak style natural punya, tak nak tebal macam opera cina .

ok dia mula dengan foundation la, compact powder la and ape ntah lagi.
selesai tu, blusher lah, lipstik lah .
and the last part is my eyes, yang Mr. Comot saya cakap dia suka, coz garang-garang manja
tapi saya rasa dia bodek je tuhh . haha. 

dan bahagian ni memang masalah, saya pun tak suka orang mekap mata saya
sebab..... 
bulu mata saya panjang..tapi tak lentik, lansung tak.
lurussss ke bawah dan memang lah ika membebel masa nak letak maskara 
sampai dia cakap " tak pernah jumpa org bulu mata lurussss ke bawah mcm ni "
haha ! saya gelak jela.. 

tu lahh, nak mekapkan sangat. haha .

ehh membebel panjang pulak kan. 
meh layan gambar !

in the bus . muke cover je tuhh. haha .


that one on your left is ME :p hihi . semua orange but i hate that colour :P

ini sebelum makan.selepas lupa nak amek sebab gembira kekenyangan. haha

kalau anda suka buah-buahan, anda kawan saya ! :D

makan, untuk hidup. hihi

saya dan nas ( in her chocolate kebaya )

ehh ehh. posing posing :)

sedaya upaya buat muka comel. haha.

next malaysian supermodel. eceehhh. 

memori kami :D

tudung pun dah serabai sebab majlis dah hbs :P




ok ok done .
pergi dengan senyuman, pulang dengan kekenyangan. harr harr.
banyak lagi gambar sebenarnya tp sudah cukup cukup sudah .

semua dah selamat diabadikan di facebook. hewhew .

till then, bye bye :)

1 comment:

 
FULLY OWNED BY PELENGKAPRUSUKIRI