Tuesday 24 April 2012

psssssttttt ! secret !



ada orang tanya, " ekh, kau ni banyak rahsia kan, cuba lah cerita. ringan sikit, bagi aku dengar "

rahsia tetap rahsia. kalau aku cerita, apa lagi tinggal kat aku sebagai rahsia ?
yelah, kadang-kadang kita ni manusia kena faham, bila orang tak nak cerita, bukan dia tak nak kongsi suka duka, cuma kadang-kadang mungkin xselesa kisah diri diberitahu semua.

aku macam tu lah, kalau aku nak cerita, aku cerita lah.
kalau aku tak nak , maknanya itu rahsia..
rahsia aku.

tapi satu je yang tahu semua, yang memang aku tak boleh nak sembunyi sejak azali lah : ALLAH SWT

memey arr... kau pun tak de rahsia dengan DIA kan ? sebab DIA tahu semua .

ok, simpanlah kalau ada. aku tak nak tahu pun.

jadi, buat yang bertanya, aku tak tahu nak jawab apa..
mungkin aku akan cakap macam ni jela ,
" ala, xde ape ar, bukan best pun aku nak cerita, "

sebenarnya, errr.. aku pun tak tahu kenapa, aku tak selesa nak cerita pada orang.
orang kata, kalau kita luahkan lagi tenang kan, kalau aku, lagi stress ada ar . hehe 

mungkin itu sebab nya encik sayang aku selalu terasa .

2 comments:

 
FULLY OWNED BY PELENGKAPRUSUKIRI